Línia de Crèdit
És un crèdit personal del qual pots disposar per ser client de la targeta de compra d’El Corte Inglés per poder acumular-hi compres durant un període limitat als departaments d'El Corte Inglés i als establiments adherits que acceptin aquest mitjà de pagament.
És l'import màxim que tens preassignat i pel qual pots contractar la Línia de Crèdit, sempre que compleixis amb els requisits establerts pel departament de Riscos.
És el període en el qual pots acumular compres amb càrrec a la Línia de Crèdit contractada.
La forma de pagament d'una Línia de Crèdit pot ser modificada fins a la data de tancament de la mateixa en la qual es genera el Pla de Finançament.
La Línia de Crèdit es considera oberta des de la data de contractació fins a la data de tancament en què es genera el Pla de Finançament.
La Línia de Crèdit es considera tancada un cop es genera el Pla de Finançament.
Depèn de la modalitat de finançament que triïs.
S'apliquen unes mínimes despeses de gestió en funció de l'import finançat. Consulta’n les tarifes.
Per a traspassar compres de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés a la Línia de Crèdit podeu fer-ho a través de les següents opcions:
- A l’àrea privada de la nostra pàgina web, cliqueu aqui, a l’apartat “Els meus productes” > “Línia de Crèdit” > “Consultar moviments” i seleccioneu les compres que vulgueu traspassar, feu clic al botó “Traspassar Compres” i confirmeu l’operació a “Confirmar”.
- A la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android) des del menú principal a l’apartat “Els meus productes” > “Línia de Crèdit” > “Consultar moviments” i seleccioneu les compres que vulgueu traspassar, feu clic al botó “Traspassar Compres” i confirmeu l’operació a “Confirmar”.
- Al telèfon 913 779 779
- Al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials.
Aquesta operativa es podrà realitzar sempre fins al dia 21 del mes següent del qual s’hagi efectuat la compra en qüestió.
Per a consultar els propers rebuts de “Línia de crèdit” contractat, podeu fer-ho des de la vostra àrea privada de la nostra web, cliqueu aquí, o a la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android) a l’apartat “Posició Global” o al resum de compres que posem a la vostra disposició de forma mensual.
Pregunta al nostre Servei d’Atenció Personalitzada trucant al 918 003 612