Què és una Línia de Crèdit?

És un crèdit personal del qual pots disposar per ser client de la targeta de compra d’El Corte Inglés per poder acumular-hi compres durant un període limitat als departaments d'El Corte Inglés i als establiments adherits que acceptin aquest mitjà de pagament.

Què és un crèdit preconcedit?

És l'import màxim que tens preassignat i pel qual pots contractar la Línia de Crèdit, sempre que compleixis amb els requisits establerts pel departament de Riscos.

Què és el període de disposició?

És el període en el qual pots acumular compres amb càrrec a la Línia de Crèdit contractada.

Fins quan puc modificar la forma de pagament?

La forma de pagament d'una Línia de Crèdit pot ser modificada fins a la data de tancament de la mateixa en la qual es genera el Pla de Finançament.

Quan es considera que una Línia de Crèdit està oberta?

La Línia de Crèdit es considera oberta des de la data de contractació fins a la data de tancament en què es genera el Pla de Finançament.

Quan es considera que una Línia de Crèdit està tancada?

La Línia de Crèdit es considera tancada un cop es genera el Pla de Finançament.

La Línia de Crèdit té interessos?

Depèn de la modalitat de finançament que triïs.

Té alguna altra despesa associada?

S'apliquen unes mínimes despeses de gestió en funció de l'import finançat.  Consulta’n les tarifes.

Com puc traspassar les compres de la meva targeta a la línia de crèdit?

Per a traspassar compres de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés a la Línia de Crèdit podeu fer-ho a través de les següents opcions:

  • A l’àrea privada de la nostra pàgina web, cliqueu aqui, a l’apartat “Els meus productes” > “Línia de Crèdit” > “Consultar moviments” i seleccioneu les compres que vulgueu traspassar, feu clic al botó “Traspassar Compres” i confirmeu l’operació a “Confirmar”.
  • A la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android) des del menú principal a l’apartat “Els meus productes” > “Línia de Crèdit” > “Consultar moviments” i seleccioneu les compres que vulgueu traspassar, feu clic al botó “Traspassar Compres” i confirmeu l’operació a “Confirmar”.
  • Al telèfon 913 779 779
  • Al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials.

Aquesta operativa es podrà realitzar sempre fins al dia 21 del mes següent del qual s’hagi efectuat la compra en qüestió.

Com puc consultar els meus propers rebuts?

Per a consultar els propers rebuts de “Línia de crèdit” contractat, podeu fer-ho des de la vostra àrea privada de la nostra web, cliqueu aquí, o a la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android) a l’apartat “Posició Global” o al resum de compres que posem a la vostra disposició de forma mensual.

Com puc consultar la situació actual del meu préstec?

Pregunta al nostre Servei d’Atenció Personalitzada trucant al 918 003 612

Contacta amb nosaltres

Per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes: 913 779 779

Per a les teves queixes i reclamacions: 900 108 639

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

El captcha es un campo obligatorio