Com puc detectar els intents de Phishing?

Aquests ciberatacs es poden rebre per diferents mitjans: email, SMS o telèfon.

Informa't aquí de les coses bàsiques que has de saber a l'hora d'identificar o tractar aquest frau.

Què he de fer si rebo una trucada, sms o email sospitós i les meves dades poden estar compromeses.

Si has sigut o creus que has pogut ser víctima de phishing o un ciberatac, si us plau contacta amb nosaltres immediatament i t'ajudarem tant com sigui possible. Pots trucar-nos per a consultar-nos els teus dubtes i consultes al 913 779 779 o enviar-nos un correu electrònic a atencionfinanciera@elcorteingles.es

Què fer si detecto un moviment al compte que jo no he realitzat?

Contacta amb nosaltres al 913 779 779 per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes o envia'ns un e-mail a atencionfinanciera@elcorteingles.es

He oblidat la contrasenya d'accés a l'Àrea Client, com la recupero?

Si has oblidat la Contrasenya, pots recuperar-la des d’ aquí.

Com actualitzo la contrasenya?

Entra a l'apartat “El meu compte” de la teva Àrea Client, des de la web o l'App Targeta El Corte Inglés i selecciona l'opció “Gestió de la contrasenya”.

Com actualitzo les meves dades personals o de contacte?

Entra a l'apartat “El meu compte” de l’Àrea Client, des de la web o l'App Targeta El Corte Inglés i selecciona l'opció “Les meves dades personals”.

Com puc contactar amb Financiera El Corte Inglés?

Contacta amb nosaltres al 913 779 779 per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes. O al 900 818 2183 per atendre les teves queixes i reclamacions.

Què faig si se'm perd o em roben la targeta?

Pots bloquejar la teva Targeta:

  • A l’Àrea Client accedint des de la web o a l’App Targeta El Corte Inglés (disponible per a iOs i Android): Targeta>Operatives>Bloquejar o substituir. Selecciona la targeta corresponent que vulguis bloquejar, el motiu i confirma.
  • Trucant al telèfon 913 779 779
  • Al Servei d'Atenció al Client de qualsevol de les Botigues El Corte Inglés.
Com bloquejo la meva Targeta?

Entra a l'apartat “Targeta>Operatives” de la teva Àrea Client, des de la web o l'App Targeta El Corte Inglés, i selecciona l'opció “Bloquejar o substituir”. Si tens més d'una Targeta, escull quina vols bloquejar, el motiu i confirma.

Puc encendre o apagar la meva Targeta?

Pots apagar completament la teva Targeta o només algunes de les seves operatives de forma temporal o permanent.

Sí, entra a l'apartat “Targeta>Operatives” de la teva Àrea Client, des de la web o l'App Targeta El Corte inglés, i selecciona l'opció “Configuració de la targeta”. Tria “Apagar o encendre” i accedeix a les opcions d'apagat i encès de la teva Targeta.

Contacta amb nosaltres

Per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes: 913 779 779

Per a les teves queixes i reclamacions: 900 108 639

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

El captcha es un campo obligatorio