Quan es produeix el càrrec de les compres que he fet? Es pot canviar el dia de càrrec?

L'últim dia del mes següent a les compres. El càrrec sempre es realitza el mateix dia per a tots els clients, de manera que no es pot canviar el dia de càrrec.

Què és un rebut?

És el document que informa de l'import que devem al compte bancari per cada un dels productes contractats amb venciment al mes.

Es pot ajornar un rebut?

Als centres comercials o per via telefònica, podreu ajornar rebuts de la Targeta fins a la data de venciment.

En ambdós casos hi ha associats interessos. Aquesta operació pot dur al bloqueig de la vostra Targeta de Compra d’El Corte Inglés.

Si m’ha passat per alt la data per a poder ajornar el rebut, què puc fer?/p>

Si ha passat la data per poder ajornar el rebut, què puc fer?

Anar al Servei d'Atenció al Client dels nostres centres comercials o sol·licitar-lo a través del telèfon 913 779 779.

He enviat una transferència per a liquidar unes compres de la meva Targeta, però no la veig aplicada. Quant triga la transferència a fer-se efectiva?

Les transferències es fan efectives en un termini estimat de 4 dies laborables. Si s’ha superat aquest termini, comproveu si heu indicat al concepte de la transferència la numeració de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés o el de la venda a terminis que vulgueu abonar. Aquesta informació és indispensable per a poder aplicar l’import de la transferència.

Com es pot pagar un rebut si me l'han tornat?
  • Podeu pagar un rebut tornat aquí.
  • Igualment podeu pagar de forma digital, còmoda i sense esperes trucant al 918 002 514, així com si teniu algun dubte i voleu contactar amb nosaltres.
  • Enviant una transferència al número de compte IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (previ coneixement del saldo que cal ingressar, consultable clicant aquí o a través del telèfon 918 002 514,
  • Al Servei d’Atenció a Client dels nostres centres comercials.
Comporta despeses la devolució d'un rebut?

Sí, despeses de reclamació de posicions deutores i interessos de demora en funció del retard del pagament.

Com puc amortizar anticipadament o efectuar entregues a compte sobre el saldo de la meva Targeta o els meus inançaments?

Enviant una transferència al número de compte IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 indicant al concepte el número de contracte sobre el qual voleu efectuar l’amortització i el vostre document d’identitat.

Podeu consultar l’import dels vostres rebuts de Targeta o finançaments a la vostra àrea privada o al resum de compres que posem a la vostra disposició o a través del telèfon 913 779 779

Al Servei d’Atenció a Client dels nostres centres comercials.

Com puc consultar els moviments de la meva Targeta?

Per a consultar els moviments de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés, pots fer-ho, amb el teu PIN, des de l’àrea privada de la nostra pàgina web, clicant aquí, o a la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android) a l’apartat “Posició Global” o al resum de compres que posem a la teva disposició mensualment.

Com s’apliquen les devolucions de les meves compres a la meva factura mensual?

Per a entendre com s’apliquen les devolucions de les compres a la factura, cal tenir en compte la data de la compra i la data de la devolució:

  • Si la compra i la devolució s’han fet el mateix mes (mes natural), queden compensades entre si, atès que la compra suma i la devolució resta.
  • Si la compra s’ha realitzat en el mes anterior a la devolució (mes natural), es restarà* del rebut del mes en què s’hagi fet la compra, sempre que l’abonament s’efectuï abans del dia 22.

Per a abonaments inferiors a 50€, compres realitzades en línia, agència de viatges, assegurances i telecor, no és un procés automàtic, cal sol·licitar la compensació per via telefònica.

Com puc obtenir una factura o un duplicat d’un tiquet de compra?

Us facilitem informació sobre factures i tiquets:


FACTURA IVA DESGLOSSAT


Si necessiteu la factura d’una compra, amb l’IVA desglossat, heu d’enviar un correu electrònic afacturacion_clientes@elcorteingles.es,i aportar la següent documentació:

  • DNI, si ho sol·liciteu com a persona física.
  • CIF,si ho sol·liciteu com a empresa.
  • Si la compra està feta amb Targeta de Compra El Corte Inglés o és una venda a terminis i la factura es vol emetre a nom d’una persona que no figura a la Targeta de Compra El Corte Inglés, és necessària una autorització signada pel titular de la Targeta.
  • Document acreditatiu de la compra (Taló de Venda, Contracte FPP, etc.).

TIQUETS I RESUMS DE COMPRA

  • Compres realitzades fa menys de 24 mesos.
  • Targeta de Compra El Corte Inglés

    Podeu accedir al vostre Resum de Compres i els documents de venda des de l’àrea privada de la nostra pàgina web clicant aquí o des de la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android).

    Finançaments: per a poder facilitar-vos el tiquet, ens heu de facilitar la informació següent:

  • Número de contracte.
  • Data de compra.
  • Import
  • Descripció del producte adquirit.
  • Targetes bancàries.

    Heu d’acudir presencialment al nostre Servei d’Atenció al Client amb la targeta bancària i el DNI.

  • Compres realitzades fa més de 24 mesos:
  • Targeta de Compra d’El Corte Inglés i finançaments.

  • Heu de facilitar-nos el DNI (per totes dues cares).
  • Dades de la compra: data, producte, import.
  • Targetes bancàries: No disposem d’aquesta informació.

    En cap cas es pot facilitar documentació de compres realitzades en efectiu.

Contacta amb nosaltres

Per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes: 913 779 779

Per a les teves queixes i reclamacions: 900 818 283

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

El captcha es un campo obligatorio