Quan es produeix el càrrec de les compres que he fet? Es pot canviar el dia de càrrec?

L'últim dia del mes següent a les compres. El càrrec sempre es realitza el mateix dia per a tots els clients, de manera que no es pot canviar el dia de càrrec.

Què és un rebut?

És el document que informa de l'import que devem al compte bancari per cada un dels productes contractats amb venciment al mes.

Es pot ajornar un rebut?

En els centres comercials o per via telefònica, es podrà ajornar rebuts de Targeta fins a la data del seu venciment.

En ambdós casos, porta associats interessos.

Si ha passat la data per poder ajornar el rebut, què puc fer?

Anar al Servei d'Atenció al Client dels nostres centres comercials o sol·licitar-lo a través del telèfon gratuït 900 184 184.

Com es pot cancel·lar el deute de la targeta?
  • Al Servei d'Atenció al Client dels centres comercials.
  • Enviant una transferència al número de compte IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (previ coneixement del saldo que s’haurà d’ingressar, consultable a través del telèfon 918 002 514).
Com es pot pagar un rebut si me l'han tornat?
  • Al Servei d'Atenció al Client dels centres comercials.
  • Enviant una transferència al número de compte IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (previ coneixement del saldo que s’haurà d’ingressar, consultable a través del telèfon 918 002 514).
Comporta despeses la devolució d'un rebut?

Si, despeses de devolució i interessos de mora en funció del retard en el pagament.

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

Contacta amb nosaltres

Si necessites ajuda personalitzada, pots trucar al telèfon gratuït de Servei d'Atenció al Client.

900 184 184

També pots contactar amb nosaltres per correu electrònic

webfinanciera@elcorteingles.es