Què puc consultar a l’Àrea Privada?
  • Moviments de la targeta i detall de les compres.
  • Pla de Finançament de tots els teus productes financers: Fórmula Personal, Línia de Crèdit, A la de 3, Préstec Llum Verda, o els que tinguis en vigor si s'escau
  • Resums de compres i rebuts dels 2 últims anys.
Puc contractar una línia de crèdit en línia?

Des de la secció Contractar Línia de Crèdit pots fer-ho en tres senzills passos; a més pots ampliar l'import contractat durant el període de disposició o modificar la fórmula de pagament fins a la data de tancament en què es calcula el Pla de Finançament.

Com puc traspassar moviments de la targeta a un Pagament per quotes?

A l’Àrea Privada et mostrem els moviments del mes de la targeta, que pots traspassar a un Pagament per quotes, simplement prement el botó "A les 3", en un instant i sense paperassa.

Com puc traspassar moviments de la targeta a una Línia de Crèdit?

Consulta els moviments del mes de la targeta que pots traspassar a una Línia de Crèdit oberta, de manera ràpida i totalment en línia.

Puc modificar les dades?

Desde la sección Les meves dades pots consultar i modificar les dades personals i de facturació, i gestionar el PIN.

Com puc rebre ajuda sobre la navegació per aquesta web?

Contacta amb nosaltres a través del telèfon gratuït del Servei d'Atenció al Client 900 184 184, de l’adreça de correu electrònic webfinanciera@elcorteingles.es o, si ho prefereixes, a través del formulari de contacte que trobaràs a l'apartat Contacta amb nosaltres.

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

Contacta amb nosaltres

Si necessites ajuda personalitzada, pots trucar al telèfon gratuït de Servei d'Atenció al Client.

900 184 184

També pots contactar amb nosaltres per correu electrònic

webfinanciera@elcorteingles.es