L’APP Targeta de Compra d’El Corte Inglés és gratuïta?

Sí, és una aplicació gratuïta. La descàrrega i instal·lació no comporta cap despesa per a l’usuari.

En quins mòbils puc utilitzar-la?

Pots descarregar-te l’App si tens un smartphone amb sistema operatiu iOS o Android. L’aplicació està disponible a l’App Store i a Google Play. Perquè funcioni correctament has de tenir almenys la versió 6 d’Android o la versió 12 d’iOS.

Necessito tenir connexió a internet?

Sí, l’App de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés és un mitjà de pagament mòbil, i per a gestionar les vostres compres i/o pagar és necessari que el vostre smartphone disposi d’una tarifa de dades o estigui connectat a una xarxa Wifi.

Què és la Contrasenya d’accés clients?

És la vostra clau personal per a fer totes les operacions al mòbil i entrar a la vostra àrea privada de clients.

Com activo la meu Contrasenya?

Per a activar la vostra Contrasenya cliqueu aquí.

He oblidat la meu Contrasenya, com puc reactivar-lo?

Si heu oblidat la vostra Contrasenya podeu recuperar-la des d’aquí.

Puc accedir a la meva àrea privada des de l’app?

Sí. Introduïu la vostra Targeta de Compra d’El Corte Inglés i la Contrasenya a l’àrea “Accés Clients” de la pantalla d’inici per a tenir accés a ajornar les compres del mes, consultar moviments, revisar els extractes o passar-vos al resum de compres digital; a l’àrea client teniu tota la informació de les vostres operacions financeres i el detall de totes les vostres compres, per a consultar-ho com i quan vulgueu.

Què puc fer amb l’App Targeta de Compra d’El Corte Inglés?

Podeu pagar amb el mòbil a les botigues del Grup El Corte Inglés: El Corte Inglés, Hipercor, Supercor, Bricor i Sfera.

  • Portar els tiquets de compra al mòbil i oblidar-vos de desar-los en paper.
  • Bescanviar els cupons descompte a l’hora de pagar les compres.
  • Consultar els vostres moviments i gestionar les vostres compres.
  • Ajornar des del mòbil sense tràmits ni paperassa.
Com associo la meva Targeta de Compra d’El Corte Inglés per a pagar?

Un cop identificat com a “Sóc client”, afegiu la vostra Targeta des de l’opció “+” present a la pantalla. Necessitareu introduir la Contrasenya d’accés a la vostra àrea privada; si no en teniu, activeu-lo aquí.

No he acabat d’associar la meva Targeta, què puc fer?

Si no heu acabat el procés d’associació de la vostra Targeta, quan accediu a les opcions que requereixen tenir-la associada, us dirigim al punt en què vau deixar-ho per tal de completar el procés.

L’App em diu que la meva Targeta està suspesa, què puc fer?

En aquest cas i per seguretat, la vostra Targeta està bloquejada per a pagar. Entreu a l’opció “Més – Ajustos” per a desactivar-la i associeu-la de nou.

On puc pagar amb l’App?

En totes les botigues del Grup El Corte Inglés: El Corte Inglés, Hipercor, Supercor, Bricor i Sfera. Amb l’App no podreu realitzar compres a les botigues en línia del Grup ni pagar a les estacions de servei Repsol.

Els pagaments amb l’App requereixen d’autenticació per a validar-los?

Sí, tots els pagaments requereixen que autentiqueu l’operació amb el mètode escollir a l’hora d’associar la Targeta.

Com configuro el mètode d’autenticació de pagaments?

En el moment d’associar la vostra Targeta podeu escollir el mètode d’autenticació d’entre els disponibles per a cada sistema: Contrasenya (només Android), empremta (Android i iOS), Face ID (iOS).

Tinc associada per a pagar la meva empremta, puc utilitzar un altre mitjà de pagament?

Sí, en el moment del pagament pots escollir emprar el mètode de desbloqueig del mòbil com a mètode alternatiu.

Vull canviar el mètode d’autenticació de pagaments, què he de fer?

El mètode d’autenticació escollit en el moment d’associar la vostra Targeta no es pot modificar. Poder desactivar el pagament mòbil a la secció “Més – Ajustos” i tornar a associar la vostra Targeta.

Com veig els meus pagaments fets a l’App?

A l’opció “Tiquets” o entrant a la vostra àrea privada amb la vostra Contrasenya.

Per a què serveix l’opció Tiquets?

Us permet de consultar el detall de les vostres compres de Targeta dels dos últims mesos directament des de l’App i oblidar-vos dels tiquets en paper.

També poder utilitzar-los per a fer devolucions de mercaderia des de l’App:

Entreu a l’opció “Tiquets” i localitzeu la compra.

Cliqueu “Mostrar” per a accedir al detall complet del tiquet.

Mostreu el codi QR de devolució al venedor.

Recordeu que els tiquets disponibles són les vostres compres de Targeta dels dos últims mesos i heu de tenir associada la vostra Targeta de Compra d’El Corte Inglés a l’App.

Què són els cupons?

Els cupons són els descomptes que genereu amb les vostres compres quan pagueu amb la Targeta de Compra d’El Corte Inglés a les botigues adherides al Grup El Corte Inglés; com més compres feu, més cupons genereu. Tingueu en compte que aquestes ofertes tenen un període de validesa, si no apareixen pot ser que hagin expirat o hagin estat bescanviats.

Com bescanvio un cupó des de l’App?

En el moment del pagament, seguint els passos següents:

Cliqueu “Pagar” i autentiqueu el pagament.

Mostreu el codi QR de pagament.

Seleccioneu el cupó que vulgueu bescanviar i mostreu el codi QR

Pots afegir més d’un cupó en el moment del pagament, tingues en compte que cada cupó és bescanviable en certs departaments, assegura’t que el cupó escollit és aplicable a la teva compra.

Puc desactivar el pagament mòbil?

A l’opció “Més – Ajustaments” podeu desactivar el pagament mòbil. Recordeu que si desactiveu la Targeta deixeu de tenir accés als vostres tiquets i els vostres cupons des de l’App. Poder tornar a associar-la en qualsevol moment.

He perdut el mòbil, com puc bloquejar el pagament de la meva Targeta?

Escriviu-nos un correu electrònic a atencionapp@elcorteingles.es o truqueu al telèfon d’atenció a l’usuari 913 779 779 perquè procedim a bloquejar la vostra Targeta per a pagaments mòbils.

He desinstal·lat l’App, què passa amb la meva Targeta?

Si desinstales l’App amb la Targeta associada, automàticament procedirem a desactivar el pagament mòbil. Quan la tornis a instal·lar, tornarem a demanar que l’enrolis novament.

Contacta amb nosaltres

Per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes: 913 779 779

Per a les teves queixes i reclamacions: 900 108 639

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

El captcha es un campo obligatorio