Com puc sol·licitar-la?

A través de la nostra pàgina web cliqueu aqui al Servei d’Atenció al client dels nostres centres comercials.
Si teniu alguna consulta en el procés de sol·licitud podeu trucar al telèfon 913 779 779.

Com puc consultar l’estat de la meva nova sol·licitud de Targeta?

Per a saber l’estat de sol·licitud de la vostra Targeta de Compra d’El Corte Inglés accediu aqui i introduïu el vostre DNI/NIE i número de sol·licitud que us hem enviat al correu electrònic. .

Com puc començar a utilitzar la meva nova Targeta?

Un cop aprovada la vostra Targeta de Compra d’El Corte Inglés rebreu un avís. Podeu activar-la per a fer compres en línia des d’ aquí. Feu clic a la pestanya “Activar Targeta” i introduïu el vostre DNI/NIE, número de contracte i número de sol·licitud.

També podeu activar-la des de la vostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android), seleccionant “No sóc client” > “Activar Targeta” i seguint la resta de passos.

Per a recollir físicament la vostra Targeta de Compra d’El Corte Inglés, heu d’acudir amb el vostre DNI al Servei d’Atenció al Client de qualsevol dels centres comercials d’El Corte Inglés o Hipercor.

Com puc sol·licitar targetes addicionals? Com funcionen?

Podeu introduir un cotitular autoritzat a la Targeta des d’ aqui, eu clic a la pestanya “Targeta Addicional” i introduïu DNI/NIE i número de contracte.

També podeu activar-la des de la nostra App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android), seleccionant l’opció “Més” > “Sol·licitar Targeta Addicional”.

Les compres realitzades amb les targetes addicionals s’afegiran a les vostres compres mensuals.

Com puc modificar les meves dades personals?

Si voleu modificar les vostres dades personals podeu fer-ho a través de les opcions següents:

  • A l’àrea privada de la nostra pàgina web, amb la vostra Contrasenya, cliqueu aquí, des de l’opció “Les meves dades” > “Les meves dades personals”, feu clic a “Modificar” a l’apartat que vulgueu actualitzar.
  • A l’App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android), amb la vostra Contrasenya, des del menú principal “Les meves dades” > “Les meves dades personals” i feu clic a “Modificar” a l’apartat que vulgueu actualitzar.
  • Al telèfon 913 779 779.
  • Al Servei d’Atenció al Client de qualsevol dels nostres Centres Comercials d’El Corte Inglés o Hipercor.
Si perdo la targeta o me la roben, què he de fer?

Podeu bloquejar la Targeta de Compra d’El Corte Inglés a través de les següents vies:

  • A la vostra àrea privada cliqueu aquí.
  • A l’App Targeta de Compra d’El Corte Inglés (disponible per a iOS i Android) des del menú principal “La meva targeta” > “Robatori o pèrdua” seleccioneu la targeta corresponent que ha de ser bloquejada, el motiu “Robatori” o “Pèrdua” i feu clic a “Bloquejar”.
  • Al telèfon 900 494 094
  • Al Servei d’Atenció al Client de qualsevol dels nostres centres comercials.
Què puc fer si la meva Targeta es troba no operativa?

Un cop solucionat el motiu que provoca el bloqueig de la teva Targeta de Compra d’El Corte Inglés, ens posarem en contacte per a informar-te de la nova situació de la Targeta.

Quines formes de pagament puc triar per a la targeta?

Podeu escollir entre les següents modalitats de pagament de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés (Targeta de Crèdit).

Pagament Total Final de Mes.

Les compres que realitzeu en el mes natural es carregaran al vostre compte bancari l’últim dia del mes següent, sense interessos TAE 0% ni despeses de cap mena (llevat dels costos que puguin derivar-se en cas de pagaments endarrerits).

Exemple representatiu per a una compra de 1.500€ efectuada el dia 01/01/2020 i pagament l’últim dia del mes següent, TIN 0% TAE 0%. Import total del crèdit 1.500€. Import total degut 1.500€. Sistema d’amortització: pagament únic.


Pagament Ajornat Revolving:.
  • Opció percentatge del saldo disposat: L’import mensual que pagareu serà el percentatge acordat sobre la totalitat del saldo disposat, més els interessos corresponents (TIN 18%, TAE 19,23%), amb un pagament mínim mensual de 45€. En cas que el saldo disposat sigui inferior, se’n carregarà la totalitat més els interessos corresponents.
  • Exemple representatiu calculat d’acord amb l’Ordre ETD/699/2020, per a una compra de 1.500€, disposició de tot el límit de la targeta, efectuada el dia 01/01/2020, sense disposicions addicionals: TIN 18% i TAE 19,23%, quota del 2% sobre el saldo disposat. 48 terminis mensuals a partir d’un mes des de la data de disposició de fons inicial, 47 quotes de 45€ i una última quota de 9,48€. Import total del crèdit 1.500€, Interessos 624,48€, Cost total del crèdit 624,48€ i Import total degut 2.124,48€. Sistema d’amortització: sistema francès.


  • Pagament Ajornat Revolving:opció quota fixa mensual. L’import total mensual que pagareu serà l’acordat amb un pagament mínim de 45€. Cada rebut durà inclosos els interessos mensuals (TIN 18%) TAE 19,23% i la resta fins a la quantitat fixa correspondrà a l’amortització del saldo disposat. En cas que aquest saldo disposat sigui inferior, se’n carregarà la totalitat més els interessos corresponents.
  • Exemple representatiu calculat d’acord amb l’Ordre ETD/699/2020, per a una compra de 1.500€, disposició de tot el límit de la targeta, efectuada el dia 01/01/2020, sense disposicions addicionals: TIN 18% i TAE 19,23%, 45€ al mes durant 47 mesos i una última quota de 9,48€ a pagar a partir d’un mes des de la data de la compra. Import total del crèdit 1.500€, Interessos 624,48€, Cost total del crèdit 624,48€ i Import total degut 2.124,48€. Sistema d’amortització: sistema francès.

Si voleu modificar la forma de pagament de la Targeta de Compra, així com el percentatge o la quantitat fixa mensual a pagar, haureu de sol·licitar-ho al Servei d’Atenció al Client de qualsevol dels centres comercials. Aquesta sol·licitud requerirà de l’estudi i, si s’escau, aprovació del Departament de Riscos de la Financiera. Finalment, haurem de signar els documents corresponents amb aquesta modificació.

Quins avantatges té la contractació de l’assegurança de la Targeta?

Cliqueu aquí per a consultar els serveis que us ofereix l’assegurança exclusiva de la Targeta de Compra d’El Corte Inglés.

Com puc donar de baixa la meva assegurança de Targeta?

Per a anul·lar-la heu d’acudir al departament de Servei al Client de qualsevol dels nostres centres comercials o enviar-nos una carta o un fax indicant la vostra voluntat de cancel·lar aquesta assegurança amb les vostres dades personals, DNI, signatura i data, a través de l’adreça de correu webfinanciera@elcorteingles.es

Quins avantatges financers té?
  • Pots triar ebtre diferents modalitats de pagament amb ajornament de les compres 60 dies sense interessos.
  • T'ofreix la possibilitat de finançar les compres cómodament a través de diferents productes com Pagaments per quotes,
  • Fórmules personals y Línies de crèdit que podrás personalitzar al teu gust.
Quins avantatges addicionals té?
  • Bonificacions en l'estacionament als aparcaments dels centres comercials fins a un màxim de 2 hores, per una compra al dia superior a 35€.
  • Controla les compres mensuals mitjançant un extracte detallat i amb la possibilitat d'accedir a la informació a través de la página web
  • Post recuperar els tiquets perduts de manera ágil i senzilla per facilitar-te la devolución de les compres o accedir a les garanties.
  • Promocions exclusives per a clients amb la targeta de compra d'El Corte Inglés als nostres centres comercials com ara les Vendes Privades.
La Targeta té alguna despesa d obertura o manteniment?

És totalment gratuïta, sense despeses d'obertura ni quota anual.

Quina documentació necessito?

Fotocòpia del DNI o Targeta de Residència, justificant d'ingressos: nòmina, declaració de la renda o pensió i Mandat Sepa.

On puc utilitzar-la?

A totes les empreses del Grup: El Corte Inglés, Hipercor, Supercor, Telecor, Viatges El Corte Inglés, Bricor, Sfera, Seguros El Corte Inglés i Óptica 2000, així com en establiments adherits: gasolineres Repsol, Campsa i Petronor, Sephora, Bip & Drive i Tagus.

S'ha de renovar?

No,no té data de caducitat

Què és la normativa PSD2?

La Payment Service Directive (PSD2) és una directiva europea incorporada a la legislació espanyola mitjançant el Reial decret llei 19/2018, de serveis de pagament i altres mesures urgents en matèria financera i la seva comesa principal és, entre d'altres, regular els serveis de pagament electrònics reforçant-ne la seguretat, facilitat i eficiència.

Des de la seva entrada en vigor, per a executar una transacció és necessari una autenticació reforçada del client mitjançant dos factors (Strong Customer Autenthication - SCA), sense ser suficient l'autenticació del client a través d'una contrasenya, i un mètode de verificació de pagament digital (la data de caducitat de la targeta, el codi CVV, o una clau enviada per SMS...)

Com afecta la normativa PSD2 a la Targeta El Corte Inglés?

A la Nova Targeta El Corte Inglés entorn Altres Comerços, com a qualsevol altra targeta universal, li és aplicable tota la normativa de PSD2, així com l'autenticació reforçada del client prevista en la normativa de serveis de pagament (SCA), mitjançant una autenticació de dos factors.

A la Targeta de Compra El Corte Inglés i la Nova Targeta El Corte Inglés, entorn El Corte Inglés, que només s'admeten dins de la xarxa limitada del Grup El Corte Inglés, no els és aplicable la normativa de serveis de pagament i, per tant, no estan emparades per la protecció brindada als usuaris de serveis de pagament en virtut d'aquesta normativa.

Sense perjudici d'això, és completament segur efectuar operacions amb la teva Targeta de Compra El Corte Inglés o amb la teva Nova Targeta El Corte Inglés entorn El Corte Inglés dins de la nostra xarxa.

Contacta amb nosaltres

Per ajudar-te amb els teus dubtes i consultes: 913 779 779

Per a les teves queixes i reclamacions: 900 108 639

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

El captcha es un campo obligatorio