Financiera El Corte Inglés E.F.C., S.A. (a endavant Financiera), amb la finalitat de dotar dels mitjans necessaris per a tramitar de manera àgil i eficaç les queixes i/o reclamacions dels seus clients, posa a la seva disposició un servei d'Atenció al Client.

Aquest Servei d'Atenció al Client té l'obligació d'atendre i resoldre les queixes i/o reclamacions presentades, en un termini estipulat en funció del tipus de servei (15 dies hàbils quan la queixa o reclamació presentada estigui relacionada amb la presentació de serveis de pagament, o 1 mes per a la resta de casos) a comptar a partir de la recepció a l'entitat, en qualsevol de les instàncies previstes per a tal fi i sempre que es formulin d'acord amb el que estableix el Reglament per a la Defensa del Client de la Financiera.

En cas de disconformitat amb el resultat del pronunciament o si transcorren els terminis indicats des de la presentació de la queixa i/o reclamació, sense que el Servei al Client s'hagi manifestat, el reclamant podrà acudir al Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya.

El procediment complet de formulació de queixes i/o reclamacions es troba en el text del Reglament per a la Defensa del Client de Financiera.

Aquest Reglament es troba a disposició de tots els nostres clients en totes les oficines de l'entitat i és consultable aquí.

Fulls de reclamacions

Existeixen a la disposició dels consumidors i usuaris fulls de reclamacions als centres d'El Corte Inglés.
Pots consultar aquí la Normativa en matèria de transparència.