Informació prèvia al contracte de comerç i servei electrònic
Informació general
Financiera El Corte Inglés EFC, S.A. (des d'ara Financera) és un establiment financer de crèdit, proveït de CIF: A81322448, inscrit al Registre Mercantil de Madrid: Tom 10.207, Secció 8a; del L. de S. Full M - 162.765, Foli 78 i al Registre d’EFC del Banc d'Espanya, amb el número 8.805 i subjecte a la supervisió del mateix. Tenen el domicili social al Carrer Hermosilla, 112. Madrid 28009.
Dades de l'entitat Supervisora: Banc d'Espanya, amb domicili al carrer Alcalá, 50. 28004-Madrid. Dades de contacte de Financera E-mail: webfinanciera@elcorteingles.es Telèfon: 913 779 779
- Incidències i reclamacions:
- Financera, amb la finalitat de dotar dels mitjans necessaris per tramitar de manera àgil i eficaç les queixes i/o reclamacions dels seus clients, posa a la seva disposició un Servei d'Atenció al Client..
- Aquest Servei d'Atenció al Client té l'obligació d'atendre i resoldre les queixes i/o reclamacions presentades en un termini màxim de un mes a comptar des de la presentació de la mateixa en el Servei d'Atenció al Client i sempre que es formulin d'acord amb l’establert en el Reglament per a la Defensa del Client de Financera.
- En cas de disconformitat amb el resultat del pronunciament o si transcorren més de un mes des de la presentació davant el mateix de la queixa i/o reclamació, i, sempre que s'hagi esgotat la via del Servei d'Atenció al Client de Financera, el reclamant podrà acudir al Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya.
Dades de contacte:
- Servei d'Atenció al Client
- Centres comercials del Grup d'Empreses El Corte Inglés Telèfon: 900 108 639 Correu Electrònic: webfinanciera@elcorteingles.es Els clients residents a Catalunya així mateix podran ser atesos respecte de qualsevol queixa o reclamació a la següent adreça física: c/Bolívia, 234 08028-Barcelona.
- Titular del Servei d'Atenció al Client
- Dña. Inmaculada Fernández Bermejo . C/ Hermosilla, 112. 28009 - Madrid. Correu electrònic:servicioatencionclientes@elcorteingles.es
- Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya:
- Banc d'Espanya Servei de Reclamacions c/ Alcalá, 48 Madrid 28014
Característiques del contracte
El contracte de Comerç i Servei Electrònic de l'Àrea Cliente de la Targeta de Compra El Corte Inglés té com a objecte regular les condicions d'accés a l'Àrea Cliente de la Targeta de Compra El Corte Inglés (d’ara en endavant “Àrea Cliente”), així com l'accés als productes i serveis que en cada moment ofereixi la Financera als seus clients a través d'aquesta Àrea Cliente.
El contracte tindrà una durada indefinida. L'accés al servei ofert per mitjà de l'Àrea Targeta El Corte Inglés, està supeditat a la vigència del Contracte de Targeta de Compra El Corte Inglés del Client.
A través de l'Àrea Cliente Targeta el Corte Inglés, el Client tindrà accés, entre d’altres, als següents serveis:
- Consultar les compres realitzades amb la Targeta de Compra El Corte Inglés.
- Consultar i imprimir els extractes emesos del Resum de Compres.
- Consultar les operacions realitzades pels diferents mitjans de finançament oferts per la Financera.
- Rebre les comunicacions que per aquest mitjà li dirigeixi la Financera.
- Contractar els productes i serveis que la Financera posi a disposició del Client, en els termes i condicions que en cada moment s'ofereixin.
El servei ofert per mitjà d'aquest contracte, no tindrà cap cost per al Client llevat que s'estableixi el contrari.
El contracte se farà en castellà i en aquesta llengua es realitzaran les comunicacions que la Financera dirigeixi al Client durant la relació contractual, tret que les parts acordin una altra cosa.
El contracte es regirà per la legislació vigent a Espanya. La declaració de nul·litat o invalidesa, per part de jutjats i tribunals competents d'alguna, de les seves condicions no afectarà la validesa de la resta de les condicions establertes.
El contracte s'entendrà formalitzat en el domicili de: Financiera El Corte Inglés, E.F.C., S.A., calle Hermosilla 112, 28009 Madrid.
TerceraSubscripció i signatura del contracte de forma electrònica
Per a la contractació i generació electrònica del contracte de Comerç i Servei Electrònic de l'Àrea Cliente de la Targeta de Compra El Corte Inglés, així com per a la seva custòdia, a l'empara del que estableix l'article 25 de la Llei 34/2002 d’11 de juliol de serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, es comptarà amb la participació i els serveis de LOGALTY SERVICIOS DE TERCERO DE CONFIANZA SL, amb CIF - B84492891. (D’ara en endavant “Logalty”).
Logalty enviarà tant al Client, com a la Financera, un certificat de la celebració del contracte així com del Contracte de Servei i Comerç Electrònic degudament signat electrònicament, mitjançant un format electrònic durador.
En cas que per causes tècniques o per cancel·lació del procés per desig del Client s'hagi interromput el procés de signatura, Logalty remetrà, bé per SMS al número de telèfon vinculat a aquest contracte, o bé per correu electrònic a l'adreça facilitada pel Client , un certificat en el qual consta que el procés no ha conclòs de manera satisfactòria.
El Client pot sol·licitar que se li faciliti còpia de tots dos documents en qualsevol dels Serveis d'Atenció al Client dels centres comercials del Grup El Corte Inglés o per mitjà de la següent adreça de correu electrònic: servicio_clientes@elcorteingles.es
QuartaDesistiment
El Client disposarà d'un termini de catorze dies naturals comptats des del dia de la data de la celebració del contracte per a exercir el seu dret de desistiment. No cal que el Client al·legui cap motiu o causa al respecte.
Per a l'exercici d'aquest dret, el Client signant del contracte de servei i comerç electrònic, ha de comunicar la seva decisió per escrit a la Financera mitjançant correu electrònic adreçat a servicio_clientes@elcorteingles.es, o per qualsevol altre mitjà que permeti deixar constància de la seva recepció adreçada a:
Financiera El Corte Inglés, E.F.C., S.A. Servicio de Atención al Cliente, calle Hermosilla 112, 28009 Madrid.