Si perdo la targeta o me la roben, què he de fer?

Pots comunicar-ho al Servei d'Atenció al Client dels centres comercials, a través del telèfon gratuït 900 184 184 o a la web en un clic.

Què és el PIN de la targeta?

El PIN és un número de 4 dígits secret que et permet accedir a l’Àrea Privada, fer consultes i operacions amb tots els teus productes.

Com genero el PIN?

El PIN el generes en línia des de la web en un procés senzill. Si tens qualsevol dubte, truca’ns al 900 184 184.

Com s'utilitza el PIN?

Quan accedeixis a l’Àrea Privada, hauràs d'introduir el número de la targeta i el PIN. D'aquesta manera podràs operar de manera segura a la web.

Puc canviar el PIN?

Sí, des de la secció Les meves dades pots gestionar totes les opcions del PIN.

Fer una consulta

Si no has trobat la resposta a les teves preguntes en els temes d'ajuda, fes la consulta i et respondrem al més aviat possible.

Contacta amb nosaltres

Si necessites ajuda personalitzada, pots trucar al telèfon gratuït de Servei d'Atenció al Client.

900 184 184

També pots contactar amb nosaltres per correu electrònic

webfinanciera@elcorteingles.es